Difusió

Area de difusion 2

7- PARTICIPACIÓ EN EL XXV FESTIVAL DE TEATRE GRECOLLATÍ DE SAGUNT 2022

Alumnat de 4t ESO i Batxillerat d’Humanitats, acompanyat també per les dues professores d’Onesti (Romània), que ens visiten durant la setmana del 4 al 8 d’abril, va assisitir a una de les repretesentacions teatrals del programa del XXV Festival de teatre Grecollatí de Sagunt.

Primer, van participar en alguns dels tallers que els organitzadors de Ludere et Discere preparen cada any sobre aspectes variats de la cultura clàssica: escriptura, perfums, mosaics, llengua, militaria…

Si fas clic a la imatge podràs escoltar l’entrevista que ens va fer Xavi Villaplana.

6-  ÀLBUM DE FOTOGRAFIES DEL PROJECTE «MIRAR EUROPA PARA INNOVAR EN LAS AULAS, 2019-1-ESO1-KA101-060820»

5-  JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES i DIFUSIÓ ERASMUS+, IES SERPIS  (14 de novembre, 2017)

20180128_102727

L’IES SERPIS de València participa en un Projecte Erasmus KA2 anomenat “Europa ti vedo e ti vivo”
en el qual participen instituts i associacions de 5 països europeus: Itàlia (país organitzador amb els
instituts d’ensenyament secundari Peano, Machiavelli i Castelnuovo i institucions oficials com la
Universitat Europea i la Santa Croce, de Florència), França ( Lycée Malraux de Biarritz) , Grècia
(Zanneio School d’Atenes), Romania( Grigore Moisil de Onesti) i Espanya( IES SERPIS de València) .

Aprofitant  les jornades de treball dels nostres socis europeus en el centre, hem realitzat una jornada de difusió i intercanvi de les nostres experiències en projectes Erasmus+: hem presentat el  nostre projecte KA1, » IES Serpis, escola multilingüe, innovadora i integradora».

L’objectiu principal d’aquest projecte és el desenvolupament d’una cultura multilingüe en el nostre centre i de treball col·laboratiu.  intercanviant pràctiques pedagògiques amb institucions d’altres països europeus que desenvolupen projectes innovants en els centres d’interès que ens hem proposat per al període 2016-2018.

Trobada molt  interessant i enriquidora per a tots els docents presents.

IMG_0627

____________________________________________________________________________________________________

4-  PARTICIPACIÓ EN LA JORNADA DE FORMACIÓ I DIFUSIÓ D’EXPERIÈNCIES ERASMUS+  I PROJECTES EUROPEUS AL CENTRE ISABEL DE VILLENA.

El 10 de Maig de 2017 hem participat, com a convidats, en la Jornada de Formació i Difusió d’experiències Erasmus+ i Projectes Europeus a l’IES Isabel de Villena.

Hem pensat oportú explicar la nostra trajectòria en projectes europeus en tots els nivells educatius afectats i, sobre tot, donar a conéixer les opinions, impressions, satisfaccions i també, (com no?), les vacil.lacions que experimenten els companys i alumnes del centre implicats. Deixem aquí la nostra presentació.

3-  JORNADES D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES EUROPEES  (20 d’abril, 2016)

Organització d’una trobada de centres educatius per a compartir les respectives experiències en la planificació, gestió, desenvolupament i impacte de Projectes Europeus i del Programa Plurilingüe en els centres.0001_opt

Presentacions: Taller Plurilingüe, Taller Erasmus+ Escolar

Centres participants:

IES Rascanya (València), IES Abastos (València), IES Juan de Garay (València), IES Ramón Llull( València), IES Districte Marítim (València), IES Isabel de Villena (València), IES Benicalap, (València), IES Albal (Albal), IES Fedrica Montseny (Burjassot), IES Gabriel císcar (Oliva), IES Arabista Ribera (Carcaixent).

CONCLUSIONS

Presentacions de centres participants:

IES Benicalap

IES Rascanya

IES Isabel de Villena «La Europa que queremos», IES Isabel de Villena

IES Ramón Llull

I s’ha parlat de nosaltres en : Benicalap en Europa,

web Conselleria de Educació

2- CURSA SOLIDÀRIA IES SERPIS. (22 de març, 2016)3a Cursa_opt

Tercera edición de La Carrera Solidaria del IES SERPIS. Este año nuestra camiseta incorpora también el logo del Programa Erasmus+ como medio de difundir y dar publicidad al programa europeo en el que estamos participando.

camis

1- MEETING EUROPEAN EDUCATIONAL TECHNIQUES (MEET).    (14-17  de octubre, 2015)

Asistencia de la vicedirectora del centro, Mar Lotente, y yo misma, Virginia Pla, en Poitiers y Angoulême, Francia, a un encuentro europeo, MEET, con la finalidad de estrechar lazos con los centros educativos de Primaria y Secundaria que, previamente, habían aceptado participar en un proyecto educativo intercentros focalizado en los ámbitos de las TIC, la integración del alumnado con necesidades específicas y la gestión de las actividades extraescolares como recurso para disminuir el abandono escolar.

Paises participantes : Francia, centro organizador, Alemania, Dinamarca, Suecia, Lituania, Polonia, República Checa, Rumanía, Eslovenia, Italia y en representación de España, nosotras, el IES Serpis.

El programa  del encuentro: visitas a centros educativos de Primaria y Secundaria para hacer observaciones directas en el aula (clases estándard, prácticas de inserción escolar, curriculum de formación profesional); conferencias en Potiers en el Centre National de Documentation Pédagogique, CANOPÉ,  y en l’École Supérieure de l’Enseignement National, ESEN ; mesas redondas con la intervención de los distintos países participantes para intercambiar prácticas didácticas y actuaciones de gestión de problemas de convivencia y de fracaso escolar; y también, visitas culturales a diversos lugares de la zona.

En el acto de presentación de nuestro centro pudimos transmitir el objetivo educativo fundamental de nuestro centro: mejorar la calidad de nuestra oferta educativa trabajando para reducir problemas como el fracaso escolar, la convivencia y la inserción global del alumnado que tenemos, así como para aumentar y mejorar la diversidad de los programas formativos estrechando vínculos y fomentando el trabajo colaborativo con otros centros nacionales o extranjeros.

Experiencia MEET, Francia 2015 from virgi pla