Informació sobre Erasmus+ a l’IES Serpis per a les famílies

Category : Erasmus +, Reconeixements · by Abr 25th, 2021

Novament comencem a preparar el pròxim curs escolar. Sempre hi ha novetats. També pel que fa a la INTERNACIONALITZACIÓ DEL CENTRE.

Pròximament tindrà lloc una reunió virtual amb les famílies dels centres de Primària adscrits, en la qual entre altres coses també s’informarà de la dimensió europea del centre.

APPROVED ACCREDITATION ERASMUS+ 2021-27!

Hem aconseguit L’ACREDITACIÓ ERASMUS+ PER AL PERÍODE 2021-2027 i açò té implicacions molt beneficioses per a tota la comunitat educativa, i en especial per a l’alumnat.

Resolució definitiva del procés de selecció de les sol·licituds d’Acreditació.

Posició: 85 de 365 sol·licituds acceptades en el sector escolar KA121.

Les noves famílies que portaran les seues filles i fills al centre el pròxim setembre han de conéixer les possibilitats que el Programa Erasmus+ pot oferir-los. Aquesta opció forma part de l’estratègia d’internacionalització  i de millora de la qualitat educativa del centre.

Deixe aquí una breu presentació.

Difusió-ErasmusSerpis-2021