Celebrant les lletres

Category : Erasmus + · by May 6th, 2018
 En la biblioteca del nostre centre i al principi del corredor es pot visitar una exposició de poesia visual.També, amb motiu de la celebració del Dia del Llibre, els alumnes recomanen les seues lectures preferides amb fotos de la portada del llibre encaixant la seua cara o amb un muntatge particular amb el seu cos que els permet integrar-se físicament dins del llibre.

També hem organitzat un esmorzar literari el dilluns 23 on s’ha inaugurat l’exposició i presentat un audiovisual d’una Guia de lectures, amb quadres i textos d’escriptors realitzats per Ernesto Herrero amb música original del nostre company Juanvi Fortea.

expoesia visualbookFACE TRISTAN

Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta

l’iES Serpis va  particiar en el Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta . Dues alumnes de 2n ESO E i tres alumnes de 3r ESO A van representar el centre. Una alumna de 2n ESO E  va estar seleccionada per a la final.  El jurat va destacar «la gran qualitat de les lectures i la implicació i el treball que demostren tots els participants”.

Si voleu saber més, llegiu el següent enllaç

IMG_8703 getfile

I mireu quin ambient hi havia a la biblioteca el dia 23