Celebrant les lletres

Category : Formació · by May 1st, 2017

Els alumnes de 2n i de 3r d’ESO de l’IES Serpis han visitat la Fira del LLibre per escoltar les històries que els va explicar el contacontes Domingo Chinchilla i realitzar una gimcana literària.

A la biblioteca de l’IES Serpis s’ha organitzat un concurs de recitació de poemes amb els alumnes del 1r cicle d’ESO sobre poesia de dones i s’ha destacat la figura de Gloria Fuertes amb la lectura dels seus poemes. Els alumnes han realitzat cartells amb poemes il·lustrats de poetesses com la mateixa Gloria Fuertes, Joana Raspall, Fina Girbés, Lola Casas, Olga Xirinacs, i poemes originals d’alumnes com Sandra Gil.

L’alumnat de música han participat amb la interpretació de peces musicals i l’adaptació de poemes amb una coreografia.

con escritor