Mario Martí guanya el premi Sambori

Category : Reconeixements · by Abr 6th, 2017

Com cada any, des de 1999, la Fundació Sambori convoca el Premi Sambori, que enguany enceta la 19a edició del Concurs de literatura en valencià.

El Premi Sambori va ser una iniciativa impulsada des d’Escola Valenciana per a promoure i difondre l’ús del valencià dins l’àmbit educatiu, a més d’incentivar la creativitat artística i imaginativa de les xiquetes i xiquets valencians. L’any 2004, donat l’èxit del certamen, Escola Valenciana, juntament amb altres entitats, va crear la Fundació Sambori des de la qual s’impulsen els premis.

Actualment el Sambori cobreix tots els nivells educatius, des dels xiquets d’infantil i primària fins als joves de secundària, batxillerat, passant pels universitaris i la gent que estudia a les Escoles d’Adults i l’Escola Oficial d’Idiomes.

Enguany, una vegada més, estem d’enhorabona a l’IES Serpis ja que l’alumne de 3r d’ESO Mario Martí López ha guanyat el Premi del 2n cicle de Secundària pel seu comte «Estic amb tu».