Conferència Europe Direct

Category : Visitants · by Mar 23rd, 2016

EUROPE DIRECT és una entitat pública que depen de la Unió Europelogo europe_directa i la Generalitat Valenciana.

És un centre d’informació sobre la Unió Europea  que té com a objectius :

– Apropar la Unió Europea al gran públic.

– Contribuir a crear una estructura que oferisca als ciutadans valencians un vincle de comunicació directe, flexible i eficaç amb la realitat europea.

– Facilitar als ciutadans la recerca d’informació i proporcionar accés als documents i publicacions de les institucions europees.

– Desenvolupar accions de promoció de la Unió Europea dirigides a diversos col.lectius ciutadans.

Amb la intenció de tindre els nostres alumnes ben informats respecte a totes les institucions existents relacionades amb la promoció i desenrotllament professional del nostre alumnat dels cicles Formatius, el passat 9 de Març va tindre lloc el centre una conferència impartida per Víctor García, responsable en València de l’Agència Europe Direct, a la qual assistiren els i les alumnes del cicle mitjà d’Administratiu i Informàtica.